Opera Śląska rozwija Biuro Obsługi Widza!
Chcemy docierać do nowych odbiorców, poszerzać formy współpracy i jeszcze lepiej komunikować się z naszą publicznością. Dlatego szukamy osoby która dołączy do naszego zespołu w Biurze Obsługi Widza.
Jakie zadania Ci powierzymy:
- obsługa widzów w kasie biletowej i Biurze Obsługi Widza,
- przygotowanie oferty sprzedażowej i udzielanie informacji o repertuarze Opery Śląskiej,
- organizowanie i realizowanie sprzedaży biletów indywidualnych i grupowych,
- obsługa widzów indywidualnych, grup zorganizowanych oraz instytucji,
- współpraca z Działem Marketingu i Promocji w zakresie akcji sprzedażowych
i promocyjnych,
- przygotowywanie i obsługa widzów podczas spektakli i wydarzeń specjalnych,
- prowadzenie rozliczeń kasowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- pełnienie dyżurów na spektaklach w siedzibie Opery Śląskiej i poza siedzibą,
- dbanie o pozytywny wizerunek Opery Śląskiej i wysoki standard obsługi klienta.
Aplikuj jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży (mile widziane w instytucji kultury),
- masz minimum średnie wykształcenie,
- potrafisz obsługiwać komputer i pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook),
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą i uprzejmą,
- potrafisz pracować pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkich decyzji,
- jesteś odpowiedzialny/a i dobrze zorganizowany/a,
- jesteś dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy także w weekendy i wieczorem (zgodnie z repertuarem).
Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Dziale Kadr w Operze Śląskiej, ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, lub drogą elektroniczną na adres praca@opera-slaska.pl – z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi Widza”.
Kontakt telefoniczny w razie pytań: (32) 396-68-56, Dział Kadr (32) 396-68-21
Termin składania ofert: 22.10.2025 r.
Szczegóły:
OGŁOSZENIE
KARTA ZGŁOSZENIOWA