Opera Online

Rezerwacje i sprzedaż

1. Rezerwacja biletów rozpoczyna się po zatwierdzeniu repertuaru przez Dyrekcję Opery i wprowadzeniu do systemu kasowego oraz udostępnieniu na stronie internetowej www.opera-slaska.pl. 

2. Rezerwacji biletów indywidualnych jak i grupowych można dokonywać:
a) osobiście: 

– w Biurze Obsługi Widza od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00-16.00;
– w kasie biletowej Opery Śląskiej w godzinach pracy kasy. 

W dniach kiedy grany jest spektakl kasa na 1 godzinę przed nie przyjmuje rezerwacji na inne spektakle. 

Godziny pracy kasy biletowej Opery Śląskiej: od wtorku do soboty (godz. 10.00-18.00)

– w dniu spektaklu / koncertu / wydarzenia - na 2 godziny przed rozpoczęciem 

b) telefonicznie: BOW 32 396 68 53, Kasa Biletowa: 32 396 68 15, 32 396 68 77.

c) e-mailem: bow@opera-slaska.pl, kasa@opera-slaska.pl

3. Dokonując rezerwacji biletu, Kupujący podaje: imię, nazwisko oraz dane kontaktowe (numer telefonu lub e-mail) w celu realizacji oferty handlowej. Do celów statystycznych i marketingowych Organizator może pobierać dodatkowe dane, takie jak wiek oraz miejscowość zamieszkania. Rezerwację należy wykupić do 7 dni od jej złożenia, rezerwacje niewykupione w terminie będą automatycznie anulowane. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innego terminu na wykupienie rezerwacji na wybrane wydarzenia, taka informacja będzie każdorazowo publikowana na stronie internetowej Organizatora. W przypadku rezerwacji na wydarzenie, do którego pozostało mniej niż 7 dni, Organizator przyjmuje rezerwację biletów z obowiązkiem zapłaty maksymalnie do końca następnego dnia. Rezerwację można wykupić w kasie biletowej gotówką, kartą płatniczą, BLIKIEM lub Bonem Podarunkowym, a także przelewem na konto Organizatora: ING BANK ŚLĄSKI 14 1050 1230 1000 0024 0833 5525. Płatność przelewem powinna być przekazana na konto Organizatora i zawierać: imię i nazwisko lub nazwę Kupującego, datę i tytuł spektaklu oraz numer rezerwacji. Bilety opłacone przelewem można odebrać w kasie biletowej do dnia spektaklu, po zaksięgowaniu przelewu lub okazując potwierdzenie jego dokonania. Kupujący jest zobowiązany do powiadomienia Organizatora o wszelkich zmianach dotyczących zarezerwowanych biletów.

Rezerwacje grupowe

1. Rezerwacji grupowych można dokonać osobiście, telefonicznie lub mailowo w:

2. Rezerwacje grupowe obowiązują dla grup min. 10-osobowych (na 1 wydarzenie), wymagają formy pisemnej w postaci wypełnionego formularza zamówienia biletów (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu), który określa warunki rezerwacji oraz płatności.

3. Formularz należy przesłać w terminie 5 dni od dokonania rezerwacji w wiadomości e-mail na adres: bow@opera-slaska.pl, kasa@opera-slaska.pl lub złożyć osobiście w Kasie Biletowej

4. Rezerwacje niepotwierdzone formularzem zamówienia w przeciągu 5 dni od dnia ich dokonania telefonicznie, mailowo lub osobiście będą automatycznie anulowane.

5. Potwierdzenie przyjęcia formularza zamówienia Kupujący otrzymuje pisemnie (e‑mailem) najpóźniej do 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zamówienia przez Organizatora.

6. Zarezerwowane bilety grupowe należy wykupić najpóźniej 14 dni od dnia ich rezerwacji, rezerwacje niewykupione w terminie będą automatycznie anulowane.

7. W przypadku rezerwacji na wydarzenie, do którego pozostało mniej niż 14 dni, Organizator przyjmuje rezerwację biletów z obowiązkiem zapłaty maksymalnie do 7 dni przed wydarzeniem.

8. Grupom zorganizowanym, dokonującym rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym paragrafie, przysługują bilety ulgowe (jeżeli obowiązują na dane wydarzenie).

9.W przypadku rezerwacji grupowych opiekun może otrzymać bilet w cenie 10 zł (1 opiekun na każde 20 osób). W szczególnych sytuacjach Organizator może wyrazić zgodę na bilety w cenach specjalnych dla większej liczby opiekunów.

10. Na każdym etapie rezerwacji Kupujący jest zobowiązany do powiadomienia Organizatora o wszelkich zmianach dotyczących zarezerwowanych biletów.

Sprzedaż biletów

1. Sprzedaż biletów rozpoczyna się po wprowadzeniu spektakli do systemu kasowego i zatwierdzeniu repertuaru przez Dyrekcję.

2. Bilety zakupione w kasie można opłacić gotówką, kartą płatniczą, BLIKIEM lub Bonem Podarunkowym.

3. W trakcie zakupu biletu, Kupujący podaje: imię, nazwisko oraz dane kontaktowe (numer telefonu lub e-mail) w celu realizacji oferty handlowej. Do celów statystycznych i marketingowych Organizator może pobierać dodatkowe dane, takie jak wiek oraz miejscowość zamieszkania.

4. Na godzinę przed rozpoczęciem Wydarzenia pierwszeństwo do zakupu w kasie mają Kupujący bilety na bieżące Wydarzenie.

5. Faktura dla osoby fizycznej wystawiana jest w Kasie Biletowej na podstawie paragonu przedstawionego przez Kupującego, w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami.

6. Faktura dla firmy będzie wystawiana na wyraźną prośbę Kupującego po uprzednim niezwłocznym zgłoszeniu przed zakończeniem transakcji.

7. Fakturę za zakupione bilety elektroniczne wystawia Kasa Biletowa po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego. Faktura może być wystawiana do 15-tego dnia miesiąca następującego po zakupie biletów. Organizator nie wystawia faktury dla kosztów prowizji pobranych przez operatora płatności.

Zwroty biletów

1. Zwrotu biletów zakupionych w kasie (indywidualnych i grupowych) można dokonać tylko osobiście w terminie do 7 dni (bilety indywidualne) i do 14 dni (bilety grupowe) przed wydarzeniem, na które obowiązują.

2. Zwrot biletów odbywa się na podstawie oryginału dokumentu potwierdzającego zakup.

3. Zwrot biletów elektronicznych zakupionych przez naszą stronę internetową jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu, jednak nie później niż 7 dni przed terminem wydarzenia, na które obowiązują bilety. Oznacza to, że: jeśli chcesz zwrócić bilet, masz na to 14 dni od momentu zakupu; jednakże, zwrot nie będzie możliwy, jeśli do wydarzenia pozostało mniej niż 7 dni, nawet jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od zakupu.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie osobiście lub mailowo (bow@opera-slaska.pl; kasa@opera-slaska.pl) oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).

5. Organizator dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Kupującego, z którego wpłynęły środki, niezwłocznie, nie później niż do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w poprzednim ustępie.

6. Organizator nie realizuje wymiany biletów na inne spektakle.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Spektakle Opery Śląskiej prezentowane w Teatrze Śląskim w Katowicach

Bilety na spektakle Opery Śląskiej grane w Teatrze Śląskim w Katowicach można zarezerwować i zakupić:
a) osobiście lub telefonicznie w kasie biletowej Teatru Śląskiego w godzinach pracy kasy tj. poniedziałek – sobota 12.00-15.45 i 16.00-19.00 oraz pod nr tel. 32 259 93 60;
b) osobiście lub telefonicznie w kasie biletowej Opery Śląskiej w godzinach pracy kasy tj. wtorek – sobota 10.00-18.00 pod nr tel. 32 396 68 15, 32 396 68 77;
c) przelewem po wcześniej dokonanej rezerwacji. Uwaga! W zależności od tego gdzie dokonywana była rezerwacja przelew należy dokonać na konto Teatru Śląskiego w Katowicach 10 1050 1214 1000 0090 8130 6962 lub Opery Śląskiej w Bytomiu 14 1050 1230 1000 0024 08335525;
d) on-line poprzez stronę internetową Opery Śląskiej www.opera-slaska.pl KUP BILET (bilet elektroniczny).