Regulamin sprzedaży biletów i produktów w Operze Śląskiej
§ 1
Ogólne zapisy
- Organizatorem sprzedaży biletów i produktów jest Opera Śląska w Bytomiu z siedzibą przy ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom, działająca na podstawie wpisu do Rejestru Instytucji Kultury Województwa Śląskiego pod nr RIK/O/5/99.
- Regulamin dotyczy rezerwacji i sprzedaży biletów oraz produktów dokonywanej za pośrednictwem:
Sprzedaż w innych kanałach dystrybucji każdorazowo regulowana będzie odrębnymi Regulaminami.
- Godziny funkcjonowania powyższych jednostek aktualizowane są na stronie internetowej Opery Śląskiej w zakładce: Rezerwacje i sprzedaż (https://opera-slaska.pl/rezerwacje-i-sprzedaz).
- Organizator, mając na względzie rozwijanie dialogu międzypokoleniowego, upowszechnianie kultury „wysokiej” oraz promocję Opery Śląskiej jako instytucji kultury dostępnej dla wszystkich widzów udostępnia opcję „biletu ulgowego”, który przysługuje: emerytom, rencistom, studentom, uczniom, dzieciom, osobom z niepełnosprawnościami oraz grupom zorganizowanym.
- Bilet ulgowy nie łączy się z innymi ofertami specjalnymi i może być dostępny na wydarzenia wskazane przez Organizatora.
- Kupujący zobowiązany jest do zachowania biletu w wersji oryginalnej. Ingerencja w dane biletu lub jego zniszczenie może być podstawą odmowy wstępu na wydarzenie.
- Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia wydarzeń z procesu rezerwacji, wyłączenia rezerwacji grupowych, wyłączenia sprzedaży w wybranych kanałach dystrybucji, wyłączenia sprzedaży dla grup, jak również zastosowania innych rozwiązań, jeśli specyfika wydarzenia będzie wymagała zastosowania indywidualnej organizacji warunków rezerwacji lub sprzedaży.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
- Spektakle rozpoczynają się o wyznaczonej w repertuarze godzinie, aktualne godziny spektakli dostępne są na stronie internetowej www.opera-slaska.pl
- Osoby spóźnione będą wpuszczane na miejsca stojące na 2 balkonie, wykupione miejsca można zająć w trakcie przerwy (jeśli taka jest przewidziana dla wydarzenia).
- Odwołanie spektaklu, zmiana jego terminu, miejsca prezentacji lub inna istotna zmiana leżąca po stronie Organizatora spowoduje zwrot wartości biletów Kupującemu.
- Niewykorzystane przez Kupującego bilety nie podlegają zwrotowi.
§ 2
Rezerwacje indywidualne
- Rezerwacji indywidualnych biletów można dokonać osobiście, telefonicznie oraz poprzez e-mail w:
- Dokonując rezerwacji biletu, Kupujący podaje: imię, nazwisko oraz dane kontaktowe (numer telefonu lub e-mail) w celu realizacji oferty handlowej. Do celów statystycznych i marketingowych Organizator może pobierać dodatkowe dane, takie jak wiek oraz miejscowość zamieszkania.
- Rezerwację należy wykupić do 7 dni od jej złożenia, rezerwacje niewykupione w terminie będą automatycznie anulowane.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innego terminu na wykupienie rezerwacji na wybrane wydarzenia, taka informacja będzie każdorazowo publikowana na stronie internetowej Organizatora.
- W przypadku rezerwacji na wydarzenie, do którego pozostało mniej niż 7 dni, Organizator przyjmuje rezerwację biletów z obowiązkiem zapłaty maksymalnie do końca następnego dnia.
- Rezerwację można wykupić w kasie biletowej gotówką, kartą płatniczą, BLIKIEM lub Bonem Podarunkowym, a także przelewem na konto Organizatora: ING BANK ŚLĄSKI 14 1050 1230 1000 0024 0833 5525.
- Płatność przelewem powinna być przekazana na konto Organizatora i zawierać: imię i nazwisko lub nazwę Kupującego, datę i tytuł spektaklu oraz numer rezerwacji.
- Bilety opłacone przelewem można odebrać w kasie biletowej do dnia spektaklu, po zaksięgowaniu przelewu lub okazując potwierdzenie jego dokonania.
- Kupujący jest zobowiązany do powiadomienia Organizatora o wszelkich zmianach dotyczących zarezerwowanych biletów.
§ 3
Rezerwacje grupowe
- Organizator umożliwia sprzedaż biletów dla grup zorganizowanych, z uwzględnieniem zapisów §1 ust. 8.
- Rezerwacji grupowych można dokonać osobiście, telefonicznie lub mailowo w:
- Rezerwacje grupowe obowiązują dla grup min. 10-osobowych (na 1 wydarzenie), wymagają formy pisemnej w postaci wypełnionego formularza zamówienia biletów (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu), który określa warunki rezerwacji oraz płatności.
- Formularz należy przesłać w terminie 5 dni od dokonania rezerwacji w wiadomości e-mail na adres: bow@opera-slaska.pl, kasa@opera-slaska.pl lub złożyć osobiście w Kasie Biletowej.
- Rezerwacje niepotwierdzone formularzem zamówienia w przeciągu 5 dni od dnia ich dokonania telefonicznie, mailowo lub osobiście będą automatycznie anulowane.
- Potwierdzenie przyjęcia formularza zamówienia Kupujący otrzymuje pisemnie (e‑mailem) najpóźniej do 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zamówienia przez Organizatora.
- Zarezerwowane bilety grupowe należy wykupić najpóźniej 14 dni od dnia ich rezerwacji, rezerwacje niewykupione w terminie będą automatycznie anulowane.
- W przypadku rezerwacji na wydarzenie, do którego pozostało mniej niż 14 dni, Organizator przyjmuje rezerwację biletów z obowiązkiem zapłaty maksymalnie do 7 dni przed wydarzeniem.
- Grupom zorganizowanym, dokonującym rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym paragrafie, przysługują bilety ulgowe (jeżeli obowiązują na dane wydarzenie).
- W przypadku rezerwacji grupowych opiekun może otrzymać bilet w cenie 10 zł (1 opiekun na każde 20 osób). W szczególnych sytuacjach Organizator może wyrazić zgodę na bilety w cenach specjalnych dla większej liczby opiekunów.
- Na każdym etapie rezerwacji Kupujący jest zobowiązany do powiadomienia Organizatora o wszelkich zmianach dotyczących zarezerwowanych biletów.
§ 4
Sprzedaż biletów w kasie biletowej
- Bilety zakupione w kasie można opłacić gotówką, kartą płatniczą, BLIKIEM lub Bonem Podarunkowym.
- W trakcie zakupu biletu, Kupujący podaje: imię, nazwisko oraz dane kontaktowe (numer telefonu lub e-mail) w celu realizacji oferty handlowej. Do celów statystycznych i marketingowych Organizator może pobierać dodatkowe dane, takie jak wiek oraz miejscowość zamieszkania.
- Faktura dla osoby fizycznej wystawiana jest w Kasie Biletowej na podstawie paragonu przedstawionego przez Kupującego, w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
- Faktura dla firmy będzie wystawiana na wyraźną prośbę Kupującego po uprzednim niezwłocznym zgłoszeniu przed zakończeniem transakcji.
- Zwrotu biletów zakupionych w kasie (indywidualnych i grupowych) można dokonać tylko osobiście w terminie do 7 dni (bilety indywidualne) i do 14 dni (bilety grupowe) przed wydarzeniem, na które obowiązują.
- Zwrot biletów odbywa się na podstawie oryginału dokumentu potwierdzającego zakup.
- Organizator nie realizuje wymiany biletów na inne spektakle.
- Na godzinę przed rozpoczęciem Wydarzenia pierwszeństwo do zakupu w kasie mają Kupujący bilety na bieżące Wydarzenie.
§ 5
Sprzedaż biletów na stronie internetowej
- Organizator udostępnia zakup biletów przez stronę internetową www.opera-slaska.pl.
- W celu dokonania zakupu należy:
- wybrać tytuł i datę spektaklu z listy i nacisnąć przycisk KUP BILET,
- wybrać liczbę zamawianych biletów lub wybrać miejsca numerowane,
- przejść do następnego kroku – „Przejdź do zakupu”: wybrać rodzaj biletu (bez zniżki/ulgowy), wybrać sposób płatności (Przelewy24, Paypal), podać dane osobowe Kupującego (imię, nazwisko, adres e-mail, dane adresowe, numer telefonu kontaktowego, miejscowość), na wybrane wydarzenia Organizator może udostępnić kod promocyjny, który należy podać na stronie internetowej,
- złożyć oświadczenie akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń dotyczących przetwarzania danych osobowych Kupującego, zgodnie z treścią na podstronie witryny,
- złożyć zamówienie poprzez kliknięcie „Zapłać teraz”,
- Kupujący otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z jego szczegółami na adres mailowy, płatność za zamówienie następuje w trakcie jego składania, operatorem płatności jest PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. lub PayPro SA, który udostępnia serwis Przelewy24, podana cena jest wartością brutto, do ceny biletu może być doliczona opłata manipulacyjna zgodna z regulaminem serwisu,
- płatność musi być poprzedzona zapoznaniem się z regulaminem wybranego operatora płatności i jest jednoznaczna z jego akceptacją,
- po opłaceniu zamówienia bilety przesyłane są na adres e-mail Kupującego, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy o kontakt z Kasą Biletową,
- brak zaksięgowania środków na rachunku Organizatora w wyznaczonym czasie transakcji (20 minut) spowoduje anulowanie zamówienia. Miejsca, których zakup został anulowany, nie są dostępne w sprzedaży przez 20 minut.
- Każdy bilet oznaczony jest indywidualnym kodem. Kod generowany jest elektronicznie i udostępniany jedynie Kupującemu.
- Pojedynczy bilet uprawnia do wstępu na dane wydarzenie 1 osobę.
- Wybierając w systemie opcję „bilet ulgowy” należy posiadać podczas wydarzenia dokument upoważniający do nabytej zniżki oraz okazać go pracownikowi Organizatora. W przypadku nieokazania dokumentu uprawniającego do zniżki Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu.
- Wstęp na spektakl jest możliwy tylko po okazaniu i weryfikacji biletu wstępu.
- Bilet może zostać okazany w formie wydruku (na białym papierze) lub na urządzeniu mobilnym do zeskanowania przy wejściu.
- Bilet należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Kopiowanie, zniszczenie biletu lub jego utrata może uniemożliwić Kupującemu uczestnictwo w wydarzeniu, na który został zakupiony bilet.
- Do zakupu biletu poprzez stronę internetową niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w trakcie zamawiania biletów na stronie internetowej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
- Zwrot biletów elektronicznych zakupionych przez naszą stronę internetową jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu, jednak nie później niż 7 dni przed terminem wydarzenia, na które obowiązują bilety. Oznacza to, że:
- jeśli chcesz zwrócić bilet, masz na to 14 dni od momentu zakupu,
- jednakże, zwrot nie będzie możliwy, jeśli do wydarzenia pozostało mniej niż 7 dni, nawet jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od zakupu.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie osobiście lub mailowo (bow@opera-slaska.pl; kasa@opera-slaska.pl) oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).
- Organizator dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Kupującego, z którego wpłynęły środki, niezwłocznie, nie później niż do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w poprzednim ustępie.
- Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 listopada 2023 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących, sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji w związku z czym Kupujący nie otrzyma paragonu fiskalnego.
- Fakturę za zakupione bilety wystawia Kasa Biletowa po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego. Faktura może być wystawiana do 15-tego dnia miesiąca następującego po zakupie biletów. Organizator nie wystawia faktury dla kosztów prowizji pobranych przez operatora płatności.
§ 6
Sprzedaż biletów osobom o szczególnych potrzebach
- Osoby ze szczególnymi potrzebami są zachęcane do wcześniejszego kontaktu z Organizatorem w celu zarezerwowania miejsc dostosowanych do ich wymagań. Pracownicy Organizatora podejmą wszelkie starania, aby zapewnić odpowiednie wsparcie.
- Dla osób poruszających się na wózkach dostępna jest ograniczona ilość miejsc w wyznaczonej strefie.
- Cena biletu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim równa jest cenie biletu specjalnego.
- Ze względów technicznych i bezpieczeństwa osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia tych miejsc na wybrane wydarzenia.
§ 7
Sprzedaż produktów
- Produkty i wydawnictwa można zakupić za pośrednictwem strony internetowej Organizatora w zakładce KIOSK oraz stacjonarnie w Kasie Biletowej lub dedykowanym stanowisku sprzedaży podczas trwających wydarzeń.
- Wszystkie produkty oferowane do sprzedaży są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polskim rynku.
- Wykaz produktów udostępnionych do sprzedaży internetowej znajduje się na stronie Organizatora w zakładce: KIOSK, bezpośredni adres: www.opera-slaska.pl/produkty.
- W celu dokonania zakupu poprzez stronę internetową należy:
- wybrać produkt lub produkty poprzez przycisk „Dodaj do Koszyka”,
- przejść do podstrony „Mój koszyk”,
- wybrać sposób płatności (Przelewy24, Paypal),
- określić sposób dostawy (odbiór w Kasie Biletowej, przesyłka),
- podać dane osobowe Kupującego (imię, nazwisko, adres email, dane adresowe, opcjonalnie numer telefonu kontaktowego),
- złożyć oświadczenie o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Kupującego, zgodnie z treścią na podstronie witryny,
- przejść do następnej strony poprzez przycisk „Przejdź do podsumowania”,
- złożyć zamówienie poprzez kliknięcie w ikonę „Złóż zamówienie" w przeciągu 20 minut od zaznaczenia pierwszego produktu,
- Kupujący, otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia w formie wiadomości e-mail, potwierdzenie będzie zawierać numer i cenę zamówienia oraz w przypadku dostawy wartość kosztów przesyłki,
- opłacić zamówienie, płatność musi być poprzedzona zapoznaniem się z regulaminem wybranego operatora płatności i jest jednoznaczna z jego akceptacją.
- Organizatorowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Produktów za pośrednictwem strony internetowej.
- Do dokonania zakupu poprzez stronę internetową niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Złożenie zamówienia poprzez stronę internetową jest równoznaczne z deklaracją dokonania zakupu.
- Kupujący może wybrać opcje dostawy: „odbiór w kasie". Po dokonaniu płatności oraz otrzymaniu potwierdzenia jej zaksięgowania, produkt należy odebrać w ciągu 14 dni, po tym terminie produkt zostanie przeniesiony do magazynu i nie będzie dostępny „od ręki” w Kasie.
- Warunkiem odebrania zamówienia w Kasie Biletowej jest podanie jego numeru.
- Kupujący może wybrać opcję dostawy jako: „przesyłka”. W tym celu należy podać dane do wysyłki, a realizacja zamówienia nastąpi maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Organizatora.
- Aktualny cennik przesyłki zależny jest od jej wagi i dostępny jest na stronie internetowej
w zakładce: KIOSK/Koszty przesyłki i dostawa.
- Przesyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówionego produktu lub opóźnienie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem dostawy.
- Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru transakcji osobom trzecim.
- Kupujący może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie Produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki. Chęć rezygnacji należy zgłosić kontaktując się z pracownikiem Kasy Biletowej lub drogą mailową na adres: kiosk@opera-slaska.pl.
- Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów na stronie internetowej w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży Produktu zakupionego na stronie internetowej bez podawania przyczyny. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia/wydania produktu (decyduje data nadania odstąpienia). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. nr 827 z późn. zm. (art. 38 pkt. 9), prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umowy, której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne i inne artykuły dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po zakupie lub dostarczeniu.
- Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Kupujący. Jednocześnie Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub prawidłowego funkcjonowania.
- Kupujący, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Kupujący, który odstąpił od umowy zgodnie z ust. 16 powyżej, dokonuje zwrotu Produktu w następujący sposób:
- osobiście w Kasie Biletowej;
- poprzez odesłanie Produktu na adres Opery Śląskiej, ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom
- Organizator nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
- Organizator dokona zwrotu należności (pomniejszonej o opłatę manipulacyjną pobraną przez serwis - Przelewy24.pl) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku: anulowania zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją; zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone na adres wskazany przez Kupującego; zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w Kasie Biletowej i było uprzednio opłacone z góry.
- Organizator dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Kupującego, z którego wpłynęły środki na rachunek bankowy Organizatora.
- Do każdego zakupu produktu Kupujący otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT.
- Faktura dla osoby fizycznej wystawiana jest w Kasie Biletowej na podstawie paragonu, w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
- Faktura dla firmy będzie wystawiana na wyraźną prośbę Kupującego, zgłoszoną niezwłocznie pracownikowi Kasy Biletowej po dokonaniu zakupu i przed wysyłką produktu do Kupującego.
- Produkty zakupione stacjonarnie nie podlegają zwrotowi.
§ 8
Reklamacje
- Reklamacje można złożyć pisemnie:
- przesyłając na adres Opera Śląska, ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom (z dopiskiem „Reklamacja”),
- osobiście w siedzibie Organizatora,
- mailowo na adres: kiosk@opera-slaska.pl.
- Jeśli z treści reklamacji nie da się jednoznacznie określić przedmiotu sprawy, Organizator wezwie wnoszącego do uzupełnienia informacji wyznaczając 7-dniowy termin. Brak uzupełnienia informacji spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia.
- W celu rozpatrzenia reklamacji na produkt Kupujący powinien zwrócić produkt wraz z dowodem zakupu oraz opisem zawierającym imię, nazwisko, dokładny adres Kupującego, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacje produktu będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich złożenia. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę doręczenia do siedziby Organizatora reklamowanego Produktu wraz z opisem.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego – Organizator niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad.
- W przypadku braku możliwości wymiany produktu, Organizator zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacje dotyczące problemów w wybranym systemie płatności powinny być zgłaszane zgodnie z regulaminem operatora płatności.
§ 9
Dane osobowe
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE z 2016 Nr 119 poz. 1) – dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Opera Śląska w Bytomiu z siedzibą przy ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom, reprezentowana przez Dyrektora Opery Śląskiej.
- Wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iodo@opera-slaska.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu zakupu biletów lub produktów w ramach prowadzonej działalności i w celu realizacji zamówienia, w celach statycznych oraz przedstawienia oferty
- handlowej Opery Śląskiej.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celach, o których mowa powyżej, jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, Opera Śląska w Bytomiu będzie przekazywać dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia poniższym podmiotom:
- Visualnet.pl Paweł Simka;
- ING Bank Śląski SA;
- PayPro SA (udostępniający serwis Przelewy24);
- Twisto Polska sp. z o.o;
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
- Wymienieni powyżej odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe będą przechowywane przez okres 7 lat, a po upływie tego okresu zostaną usunięte.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do:
a) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
b) sprostowania danych osobowych,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących naruszałoby przepisy prawa.
- Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie, przetwarzanie oraz przekazywanie przez Operę Śląską w Bytomiu danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia poniższym podmiotom:
- Visualnet.pl Paweł Simka;
- ING Bank Śląski SA;
- PayPro SA (udostępniający serwis Przelewy24);
- Twisto Polska sp. z o.o.
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
- Dane nie będą wykorzystywane w procesie automatycznego podejmowania decyzji.
- W przypadku, kiedy usługa wymaga podania przez Kupującego określonych danych, Kupujący zobowiązuje się do podania danych prawdziwych, kompletnych, zgodnych z prawem oraz niewprowadzających w błąd. Za wszelkie skutki powstałe w wyniku nieprawidłowego wypełnienia formularzy, wniosków i innych dokumentów w zakresie podanych danych, wyłączną odpowiedzialność ponosi Kupujący.
OBSŁUGA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
tel. 32 396 68 15, 32 396 68 77, e-mail: kiosk@opera-slaska.pl