Opera Online

<30 - pokolenie Z w Operze

Przedsięwzięcie zakładało przeprowadzenie innowacyjnej kampanii promocyjnej, skierowanej głównie do osób poniżej 30. roku życia – pokolenia Z, w celu zachęcenia młodych ludzi do uczestnictwa w wydarzeniach Opery Śląskiej. Stanowili oni najmniejszy odsetek wśród zasiadających na widowni.

Artyści informowali w Internecie oraz w miejscach publicznych (komunikacja miejska, galerie handlowe) o bieżącym repertuarze i zapraszali do wizyty w Operze Śląskiej.

Projekt zakładał również podniesienie kompetencji cyfrowych pracowników Opery w zakresie tworzenia materiałów informacyjno-promocyjnych, wykorzystanie kodów QR oraz dostosowanie strony internetowej, aby umożliwić dołączenie do e-biletu elektronicznej wersji programu spektaklu.

Dofinansowanie w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): 100 000,00 zł.